Les 3 paneres de Nadal

Mai us heu preguntat què fan el Ponche Caballero i els musclos en escabetx a les Paneres de Nadal? Aquest any  l’AMPA us porta al teatre i als museus o a passejar pel gòtic i ens convida a mantenir a ratlla els polvorons a base d’hipopressius! Tot aprenent el llenguatge de signes per poder dir-li a la sogra el dia de Sant Esteve que els canelons que fa la mare són més bons que els seus!.  Aquestes són algunes de les experiències que formen part de les 3 paneres de Nadal que es rifen dilluns a les 16:30 al menjador. Una bona excusa per conèixer el que fan algunes famílies de l’escola i que han volgut compartir desinteressadament, amb l’objectiu d’aconseguir fons pel reforç d’anglès dels alumnes de primària. Iniciativa de la comissió de Panera de Nadal que enguany s’estrena amb creativitat i molta dedicació!

PANERA 1:
1 Taller d’una hora per fer cupcakes per a 2 infants
1 Taller de papiroflèxia a la classe de la família guanyadora
1 Taller de llengua de signes catalana
1 Taller d’una hora de costura “a mida”, 3 Sessions d’hipopressius — pilates — educació postural — estiraments al Mas Guinardó
1 Invitació per anar al MACBA
2 Invitacions per veure l’obra Lapònia al Club Capitol
Selecció de productes deliciosos: oli d’oliva verge extra, vi blanc, vi negre, formatge, llom Duroc i un tastet de pernil de gla, una preciosa planta, una àmplia selecció de productes d’higiene dental per a infants i per a adults i un calendari de l’escola.

PANERA 2:
1 Taller de pastisseria per a 1 persona
1 Taller d’una hora de conversa en francès amb una persona nativa
1 Taller de llengua de signes catalana
1 Passejada de dues hores pel Barri Gòtic amb una guia oficial per a dues persones
1 Visita pel Romànic del MNAC
1 Sessió d’una hora d’acompanyament familiar, on se us oferirà reflexions i propostes per conèixer millor les dinàmiques emocionals en el sistema familiar i enfortir la vida emocional dels nostres fills i filles

PANERA 3:
1 Taller de dues hores de reeducació postural
1 Taller de llengua de signes catalana
1 Taller d’una hora de costura “a mida”
1 invitació per anar al MACBA

paneres AMPA parc guinardó

Subscriu-te

Rebràs tota la informació sobre activitats i notícies de l'AFA al correu electrònic.

Instagram de l’AFA

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.