D’AMPA a AFA

Com podeu comprovar en les darreres notificacions que hem enviat a les famílies, hem començat les gestions per canviar el nom d’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) pel d’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes).

Aquest canvi l’estem duent a terme per reflectir millor els diferents models familiars que conviuen avui dia a la nostra societat. L’estructura tradicional de família biparental ha evolucionat amb el temps, i actualment el ventall de maneres de viure en comú i plantejar la criança és molt ampli. Considerem que aquesta pluralitat ens enriqueix, i al capdavall ens fa més lliures. El terme AMPA deixava fora diverses realitats, i moltes famílies podien sentir-se’n excloses. Associació de famílies d’alumnes, en canvi, és un terme més inclusiu, més plural i que engloba un bon nombre de formes de vida en comú. Volem que totes les famílies es trobin representades en l’associació i sentin que en formen part.

Us demanem una mica de paciència mentre anem adaptant les diverses comunicacions (butlletins, web, xarxes, circulars, formularis, etc.) a la nova denominació al llarg d’aquest curs.

Subscriu-te

Rebràs tota la informació sobre activitats i notícies de l'AFA al correu electrònic.

Instagram de l’AFA

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.