Extraescolars 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Des de la comissió d’extraescolars compartim l’oferta d’activitats extraescolars que s’oferiran el proper curs 24-25 a l’escola Parc del Guinardó.

1. 👫 Cal ser soci de l’AFA per poder participar de qualsevol activitat organitzada per aquesta, si teniu dubtes si sou o no, o qualsevol altre consulta relacionada amb aquest fet, podeu contactar al mail: afa.epdg@gmail.com.

2. 🏘️ Hi ha quatre entitats externes que organitzen i gestionen les activitats i cada una té el seu formulari d’inscripció.
Gestió Club
– ⁠CB Guinardó – bàsquet
My Extra English
Peona i Peó

3. 🕓 L’ horari és de dilluns a dijous a la franja horària de 16.30h a 18.00h, a excepció del bàsquet que és fins les 18:30h.

4. 📝Els inscrits a les extraescolars de Sobrerodes i Futbol abans del 31 d’agost començaran el 16 de setembre l’activitat. Aquells infants apuntats després, començaran l’activitat el dilluns 30 de setembre.

5. ⚠️ A causa dels pocs inscrits a la resta d’extraescolars de Gestió Club, es retrasa l’inici al 30 de setembre. Gestió Club es posarà en contacte amb les famílies apuntades a una activitat que no ha sortit per oferir una alternativa durant el mes de setembre.

6. 📆L’entitat Gestió Club, ofereix portes obertes de les activitats que tinguin places per tal que puguin fer una prova, i seran del 30 de setembre al 3 d’octubre. S’enviarà un formulari més endavant.

7. 🇬🇧 Les activitats de My Extra English començaran el 30 de setembre i hi haurà portes obertes de l’activitat del 30 de setembre al 3 d’octubre

8. 🏀 Bàsquet comença el 16 de setembre.

9. 🥁 Percussió és una activitat que organitza des de la pròpia AFA, (no hi ha cap entitat darrere). Cal adreçar-se directament al mail de percussió, aquesta és una activitat Intergeneracional, ja que es fa en família si es vol.

10. En breu us informarem de les dates per demanar les beques d’extraescolars, ja que està a punt de obrir-se la convocatòria.

A la web trobareu tota la informació i els links per apuntar-vos en aquelles activitats que estigueu interessats/des. Qualsevol dubte ens podeu contactar a: extraescolars.afa.epdg@gmail.com

A la presentació trobareu tota la informació i els links per apuntar-vos en aquelles activitats que estigueu interessats/des. Qualsevol dubte ens podeu contactar a: extraescolars.afa.epdg@gmail.com

Subscriu-te

Rebràs tota la informació sobre activitats i notícies de l'AFA al correu electrònic.

Instagram de l’AFA

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.